17.08.2015

Zestaw Maxi Slim Plus Odchudzanie i kontrola wagi Svenska Vitaminer





Witajcie

Zestaw Maxi Slim Plus Odchudzanie i kontrola wagi/ Svenska Vitaminer 
Recenzja





Dziś chciałabym się z Wami podzielić opinią o kuracji Svenska Vitaminer, która miała na celu pomóc mi zgubić kilka zbędnych kilogramów. Niestety właśnie najtrudniej pozbyć się takiego właśnie małego "nadmiaru". Do tego dochodzi moja miłość do słodyczy. Postanowiłam jednak zawalczyć sama ze sobą, ze swoimi słabościami i sprawdzić swoją silną wolę.

Z pomocą przyszła mi wykwalifikowana pani dietetyk oraz zestaw Maxi Slim Plus Svenska Vitaminer. Właśnie dlatego te suplementy są wyjątkowe. Nie tylko skład i działanie, ale także konsultacje z doświadczonym dietetykiem, sprawiają że kuracja jest skuteczna. 







Suplementy Svenska można kupić oddzielnie, lub w odpowiednio skomponowanym zestawie jaki ja miałam okazję testować.



Zestaw klik link
MAXI Slim Plus odchudzanie i kontrola wagi  cena 291 zł 

Adaptogen Alpha 108 zł klik link

Maxi Slim Carb Control 115 zł klik link

Maxi Slim Fat Blocker  84 zł klik link





 
Zestaw Maxi Slim Plus  - opis

Zestaw Maxi Slim Plus został wzbogacony o preparat Adaptogen Alpha. Suplement ten pozwala szybciej zaadoptować się do wszelkiego rodzaju zmian w stylu życia. Podczas gdy pozostałe preparaty oddziałują na ciało, Adaptogen Alpha wpływa na wytrwałość i motywację. Kuracja Maxi Slim Plus obejmuje połączenie preparatów ograniczających łaknienie, zmniejszających kaloryczność posiłków, wiążących tłuszcz w przewodzie pokarmowym oraz stabilizujących poziom cukru we krwi z wzmacniającymi wyciągami adaptogennymi.




Kuracja Maxi Slim Plus przeznaczona jest dla osób, które chcą zrzucić zbędne kilogramy, a brak im silnej woli i potrzebują wsparcia, aby wytrwać w swoim postanowieniu. 


Preparat Adaptogen Alpha pomoże pokonać stres spowodowany zmianą stylu z życia. Pozwoli wprowadzić zdrowe nawyki żywieniowe na stałe, dzięki niemu znacznie łatwiej będzie zapomnieć o niezdrowych używkach takich jak słodycze, tłuste przekąski i słodkie napoje. Wyciąg z różeńca górskiego i cytryńca chińskiego złagodzą sytuacje stresowe, zwiększą wytrzymałość psychiczną organizmu, poprzez ograniczenie złych emocji zmniejsza potrzebę nerwowego podjadania. L-teanina Alphavawe® pomoże zachować równowagę, poprawi spostrzegawczość i bystrość umysłu jednocześnie pozwoli zrelaksować się po stresującym dniu. Podczas gdy wyciąg z korzenia żeń-szenia pobudzi organizm do działania, doda energii, wzmocni pamięć i procesy myślowe. Preparat Adaptogen Alpha jest szczególnie przydatny dla osób, które chcą wprowadzić dodatkową aktywność fizyczną. Zwiększa siłę, szybkość i wydolność organizmu podczas wysiłku. Doskonale sprawdzi się u osób, które zaczynają ćwiczyć, jak i u tych którzy regularnie uprawiają sport.




Preparat Maxi Slim Carb Control jako główny składnik zawiera opatentowany wyciąg z fasoli zwyczajnej Phaseolus vulgaris o nazwie StarchLite®. Posiada unikalne właściwości blokowania enzymu odpowiadającego z trawienie cukrów w organizmie, pomaga dzięki temu ograniczyć skoki poziomu glukozy we krwi. Standaryzowany wyciąg z kory cynamonowca cejlońskiego oraz organiczny chrom w postaci opatentowanego Chromax® wspierają metabolizm węglowodanów. Posiadają udowodnione działanie stabilizujące poziom cukru we krwi. Chrom ponadto jest składnikiem czynnika tolerancji glukozy GTF koniecznego do prawidłowego funkcjonowania insuliny. Dzięki temu suplement diety Maxi Slim Carb Control pozwoli zredukować apetyt, ograniczy ochotę na słodycze oraz zmniejszy kaloryczność posiłków. Stosowanie preparatu jest szczególnie zasadne u osób, których codzienne posiłki bazują na produktach węglowodanowych tj. pieczywo, ziemniaki, kasze i inne produkty mączne.




Ważnym składnikiem zestawu jest suplement diety Maxi Slim Fat Blocker. Zawiera on opatentowany błonnik NeOpuntia® pozyskany ze sproszkowanych liści opuncji figowej. Posiada on unikalne właściwości wiązania tłuszczów w przewodzie pokarmowym. NeOpuntia® zawiera dwie frakcje błonnika nierozpuszczalną i rozpuszczalną. Zadaniem pierwszej jest związać tłuszcz, a drugiej ustabilizować powstały kompleks. Mechanizm ten pozwala zredukować kaloryczność posiłków, ponieważ ogranicza przyswajanie spożytego tłuszczu, który związany przez NeOpuntia® zostaje wydalony z organizmu. Dzięki temu preparat Maxi Slim Fat Blocker hamuje apetyt, przyczynia się do zwiększenia deficytu kalorycznego oraz pozwala zachować przyjemność z jedzenia.





Zestaw Maxi Slim Plus - moja opinia



Cały zestaw dostarczono w elegancko zapakowanym, firmowym pudełku. Każdy suplement znajduje się w innym kolorystycznie kartoniku. Wszystkie zawierają po dwa blistry, mieszczące po 30 tabletek. Pudełeczka zwierają ulotki informacyjne. Dodatkowe ulotki były także w pudełku zbiorczym.

Miłym i pożytecznym dodatkiem jest eleganckie puzderko. Srebrne, w środku przedzielone na pół. Do tej pory jest dla mnie zagadką umieszczone w nim lusterko. Piękny, ciemno niebieski woreczek mamy w komplecie. Taki pojemnik jest przydatny, gdy się gdzieś wybieramy. Po co brać całe opakowania suplementów. Albo wrzucimy gdzieś tabletki, a one zaginą w naszych przepastnych, pełnych skarbów torebkach. Więc puzderko bezpiecznie przechowa dla nas porcję suplementów.





Tabletki różnią się kolorami. Wzrokowcom na pewno nic się nie pomyli. Jakie pudełko- taka tabletka. Mniej więcej, bo odcienie nie są identyczne. Tabletki do najmniejszych nie należą, ale są smukłe i łatwo je połknąć. Mają delikatny posmak, ale po łyczku wody, to uczucie znika.





Przed rozpoczęciem kuracji zestawem Svenska Vitaminer odbyłam konsultację telefoniczną z panią Marią - dietetykiem pracującym dla firmy. Cały czas też mieliśmy kontakt mailowy. Na początku ustaliłyśmy jak przyjmować suplementy ( u mnie Adaptogen rano i wieczorem , Maxi Slim Carb Control jeden w trakcie obiadu, a Fat Blocker w razie awarii - czyli zjedzenia czegoś zakazanego). Dostałam też wskazówki dotyczące jedzenia oraz jadłospis i przykładowe przepisy.


Taka konsultacja jest niezwykle istotna. Dawki suplementu dobierane są do indywidualnych potrzeb. Także dieta ustalana jest inaczej. Tak aby pomóc w możliwie najskuteczniejszy sposób, a nie zaszkodzić. Aby razem z suplementami stworzyć odpowiednio dobraną do danej osoby kurację.





Nie powiem, że było łatwo. Początki i przestawienie się na nowy tryb odżywiania były najbardziej dokuczliwym fragmentem całej kuracji. Już nie wspomnę o pytaniach typu , że po co mi to? W trakcie kuracji modyfikowałam dietę z panią Marią, aby nie odczuwać głodu. Potem także żeby oczyścić organizm i odblokować dalsze chudnięcie. 




Dzięki kuracji Sevenska Vitamier i odpowiedniej diecie zgubiłam łącznie 3 kilo. Trwało to miesiąc. Może niektórzy z Was powiedzą, że to mało. Dla mnie jest to w sam raz, gdyż takie było moje założenie. Straciłam ten mały zapasik, teraz pozostało jedynie popracować nad sylwetką. Ale na ćwiczenia jestem za leniwa. Może kiedyś...


Powiem Wam szczerze : BEZ SŁODYCZY DA SIĘ ŻYĆ ! Kieruję to do osób łasuchujących jak ja. Dla których dzień bez czekolady jest dniem straconym. Owszem, przegryzałam owoce. To było dozwolone. A kawę najpierw słodziłam miodem, a potem zaopatrzyłam się w słodzik. Przez cały miesiąc zjadłam herbatnika i kilak landrynek. Taki mały grzeszek. Ale nie miałam jakiegoś mega parcia na słodkie.




Doskonałym pomysłem jest włączenie do zestawu suplementu Adaptogen Alfa. Pomaga on zapanować nad ogólnym rozdrażnieniem związanym z dietą. Nie fiksujemy się tak na punkcie jedzenia. Ponadto zauważyłam, że też fajnie minimalizuje napięcie przedmiesiączkowe. Dodaje energii, wspomaga koncentrację. U mnie też ułatwiał zasypianie i przespanie spokojnie całej nocy.

Fat Blocker u mnie był suplementem awaryjnym. Ale pewnie przy większej liczbie kilogramów do zrzucenia, też brałabym go regularnie. Jednak jest fajny w przypadku gdy nie chcesz się komuś tłumaczyć, że jesteś na diecie. No i zjesz ten szaszłyk z grilla, czy obiad u teściowej. A potem masz tają broń, czyli Fat Blocker. 

A tak w temacie grilla. Nie macie się co stresować, że jesteście na diecie a sezon grillowy w pełni. Grilowane potrawy są dozwolone. Chude mięsko, ryby, szaszłyki z warzywami!



Także po skończeniu kuracji nie odczuwałam jakiegoś parcia na słodycze. Więc suplementy działają dłużej, niż są przyjmowane. Organizm też zdążył się już zaadoptować do nowego sposobu odżywiania.  Został mi jeszcze Fat Blocker który systematycznie zużyję, gdy trafi mi się coś tłustszego i kalorycznego w menu. Pierwszy raz trafiłam na takie skuteczne i odpowiednio skomponowane suplementy. Oczywiście także dziękuję za wsparcie dietetyczne.

23 komentarze:

  1. wow, super, mnie by się przydał taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przeciwna wszelkim produktom w postaci tabletek oraz suplementów diety...
    Stawiam na naturalne witaminy i zdrowy tryb życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt,zastanawiam się czy po jego odstawieniu nie grozi nam efekt jo-jo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic takiego nie wystąpiło, a jestem już 2 tyg bez suplementu. Nie wiem jak by to było, przy więszej utracie wagi.

      Usuń
  4. Też zażywałam te same suplementy ale słodzika nie tknę, wolę już biały cukier jak tą chemię. :/ Prawda jest taka, że bez odpowiedniej diety i dawki ruchu, nie pomogą żadne pigułki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam Stweię, jest ona smaczna a co najważniejsze naturalna.
      Można też kupić ksylitol- wyciąg z brzozy. Reszta faktycznie to same sztuczności

      Usuń
    2. Na Stewie też się czaję i w końcu się skuszę :))

      Usuń
  5. ja juz jednej takiej kuracji probowałam i dzis mam problemy z zoladkiem ;p wole jednak MZ i zdrowe jedzonko ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdrowe jedzonko jest dobre dla każdego, nie tylko dla osób na diecie
      no i zmniejszenie porcji też jest dobrym pomysłem

      Usuń
  6. Od czasu do czasu sięgam po takie wspomagające suplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że Tobie pomogło i jesteś zadowolona z działania :). Ja raczej mało kiedy sięgam po suplementy, a takich, wspomagających odchudzanie nie brałam nigdy i raczej nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie ufam takim wspomagaczom ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to bym znowu chciała przytyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wierzę w żadne pigułki. Zdrowe jedzenie i ruch bardziej się może przyczynić do schudniecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie były to tylko piguły :)
      dietę też miałam , zdrową i dobrze zbilansowaną

      Usuń
  11. hmmm ja rzucilam w czort wszelkie tabletki, teraz stawiam na duza ilosc ruchu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie że u Ciebie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dołączam do tych po co Ci to? przecież jakoś nie zauważyłam żebyś miała co zrzucać a po 2 jestem bardzo anty łykaniu jakichkolwiek tabletek. Ok, oczyszczanie organizmu jest zdrowę ale moim zdaniem trzeba ćwiczyć, jesć owoce a nie brać tabletki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też testuję ten zestaw. Bardzo podoba mi się opieka pani dietetyk :) Ubyło mi 1kg po tygodniu a moja dieta pozostawia sporo do życzenia... ale się staram :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy zestaw. ;) Mimo to wolę nie łykać tabletek. Czas zacząć się ruszać. ;D

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comment!

Dziękuję za każdy komentarz !